Результати анкетування за 2024-2025 н.р.
здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності D5 "Маркетинг"
Анкетування "Академічна доброчесність здобувачів вищої освіти "
Анкетування "Освітнє середовище здобувачів вищої освіти "
Анкетування «Контрольні заходи та критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти »
Анкетування "Реалізація студентоцентрованого підходу в навчанні "
Результати анкетування за 2024-2025 н.р.
здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності D1 "Облік і оподаткування"
Анкетування "Куратор очима студентів"
Анкетування "Реалізація студентоцентрованого підходу в навчанні" (можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії, оцінювання освітньої програми, залучення до розробки освітньої програми, використання сучасних методів та технологій в освітньому процесі)
Анкетування «Урегулювання конфліктних ситуацій»
Анкетування "Ментальне здоров’я здобувачів освіти "
Результати анкетування за 2023-2024 н.р.
здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності D1 "Облік і оподаткування"
Анкетування "Академічна доброчесність"
Анкетування "Освітнє середовище Криворізького національного університету"
Анкетування "Реалізація студентоцентрованого підходу в навчанні" (можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії, оцінювання освітньої програми, залучення до розробки освітньої програми, використання сучасних методів та технологій в освітньому процесі)
Анкетування "Контрольні заходи та критерії оцінювання навчальних досягнень"
Результати анкетування за 2022-2023 н.р.
випускників другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування"
«Кар’єрний шлях та траєкторія працевлаштування випускників»
здобувачів вищої освіти здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування"
«Реалізація студентоцентрованого підходу» (можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії, оцінювання освітньої програми, залучення до розробки освітньої програми, використання сучасних методів та технологій в освітньому процесі)