075
«Маркетинг» 


Криворізький національний університет

Маркетинг презентац_2023_на сайт кафедри.ppt

Назва спеціальності: «Маркетинг».

Домінуючі здібності: 

 Особистісні якості майбутнього фахівця:    

Деякі дисципліни, що вивчатимуться:  маркетинг, менеджмент, основи web-програмування, цифрове суспільство, діджитал-маркетинг, електронна комерція, мікроекономіка, макроекономіка, регіональна економіка, бренд-менеджмент, реклама і PR, поведінка споживача та маркетингова політика, Startap проєкти, логістика та багато інших.

Умови роботи: в офісі / дистанційно / фріланс.


Наш арсенал інструментів для цілей маркетингу

Спеціальність дозволяє оволодіти навичками економічної роботи з формування товарної, цінової політики підприємства; організації закупівель; розробки бізнес-планів, шляхів просування товарів; створення реклами, брендів, іміджу компаній і політиків; започаткування власного бізнесу та ін.


Області застосування професійних знань:

Ким працювати: 

Тож маркетинг – це економічна чи ІТ-спеціальність?

Усе залежить від професії, яку оберете, наприклад: 

Маркетолог – це економіст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує  бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства.

Маркетолог – це менеджер, керуючий довіреними йому процесами маркетингу в компанії.  Наприклад: Менеджер з продажу покликаний організовувати процес продажу товарів і послуг. 

Маркетолог – аналітик відповідає за маркетингові дослідження, створення звітів і маркетингового плану, ведення бази даних, моніторинг та аналіз власної продукції, що випускається і продукції конкурентів.

SEO-маркетолог  – фахівець, що виконує внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту з метою підвищення позиції сайту в списку сторінок, знайдених пошуковими системами за конкретними запитами. 

Фахівець по контекстній рекламі – це фахівець, який відповідає за реалізацію контекстних рекламних оголошень в пошукових системах і на сайтах-партнерах (банерна реклама в Медійній мережі); аналізує тематику, конкурентів, цільову аудиторію, підбирає ключові слова для кампаній, постійно працює з рекламними бюджетами.

SMM менеджер – це фахівець рекламного агентства, співробітник відділу маркетингу або фрілансер, який займається просуванням бренду з використанням соціальних мереж. 

Тож професій багато, але спеціальність одна і це – МАРКЕТИНГ! 

Запрошуємо на навчання до Криворізького національного університету!

Кафедра обліку, оподаткування, публічного управління та адміністрування чекає на Вас!